miamom bacım sen hastanede napcan 70 tane bezi Allah iyiliğini versin 😂 ben bilgilerimi şöyle aktarayım aslında kafa bulandirmana hiç gerek yok öncelikle kullanmak istediğin markaya karar ver, benim önerim Prima ila baslama neyle baslarsan bebek ona alisabilir evet Prima güzel bı bez ama çok pahalı ve içeriğinde zararlı maddeler varmış. İkinci konu hastaneye 8-10 adet hadi diyelim iki gün kaldıniz onun içinde 20 adet ennn fazla yeterli olur. Üçüncü konu boyutları hakkında, benim ilk bebeğim prematüre doğdu 1500 Gr. O zaman hastaneden bizden özel olarak bez istemediler yoğun bakımda kaldığı süre boyunca hastane kendisi kullandı. Bebeğim 2 kg olduğunda zaten hastaneden ciktik bende doğumdan önce sleepynin 1 no bezlerinden almıştım direk onlardan kullandım sleepy kalıbı diğer markalara göre bir tık küçük o yüzden abes durmadi kullandım ama daha rahat olması açısından iki haftalık kullanmak için de Primanin ( o dönemde sadece Prima da olduğu icin o markayı almak zorunda kaldım) prematüre bebek bezini kullandım, daha sonra sleepy 1 numara ya devam ettim yani prematüre almanıza gerek yoktu aldıysanız da kullanirsiniz ama daha fazla almayın