zjsan Kızlar henüz daha yeni bir aylık. Sizce kese görünür mü? Doktorum 27 ağustosta yıllık izinden geliyor. Beklemeli miyim, kontrole gitmeli miyim?
Eslem2112 zjsan 1+4 ne canjm 4+1 demek istiyorsun heralde bence bekleme hem sen o zamana kadar durabilecenmi başlaman gereken vitaminlere başlarsın
cyln_hnm zjsan hbişey görünmez şuanda canım en az bi 5 6 haftalık olması gerekiyor bi on gün sonra git bence
Starkmama21 zjsan 4+4 sün o zaman canm 😇bence gözükmez ben 6 haftalık diye gittim kese 5+3 göründü bence bekle
busra_basturk zjsan benim 4+6 haftalıkta kesem küçük nokta şeklinde belli oluyor du iyi ve net bi sonuç isterseniz 6.veya7. Haftayı bekleyin bende görmek için baya uğraşmıştı doktor
Meriel zjsan eğer planlı bir gebelik değilse folik asit takviyesi ve diğer kan değerleriniz için gitseniz iyi olabilir. Ben ilk randevuya 6+4’te gitmiştim ilk randevuda kalbini dinledik tabi o güne kadar beklemek biraz zor 🫠. Sağlıkla kucağınıza alın 💕
iremcannn1907 zjsan en az 6 7 haftaya kadar beklemeni tavsiye ederim. görünmesi çok düşük bir ihtimal. Sonra kafam karışır aklın takılır