Nur29zen 12 haftalığım kızlar ama 2 haftadır baya bi iştahsızım canım hiç yemek yemek istemiyor bu normal midir biraz tedirgin de oluyorum. Sizin de bu dönemler nasıldı
Smilesra Nur29zen evet bende 12yüm iştahım yok bütün gün aç kalabilirim hatta ama buşantı oluyo o yüzden meyve yiyorum oda kısa süre tutuyo snra yine bulantı başlıyo gececek inş ya
Nur29zen Smilesra şükür benim mide bulantım da hiç olmadı bu zamana kadar ama iştahım yok hamilelikten önce maşallah aşerir gibi yerdim 1 kilo verdim birde ikiz gebeyim ondan biraz tedirgin oldum
Nur29zen Gulcinayazmert ınsallah öyledir annelik duygusu öyle farklı ki kilo aldığımıza bile seviniyoruz valla.
Smilesra Nur29zen evet ikiz olduğu için ilk katıdır herşey sizde Allah kolaylık versin inşallah elbet geçecek sabır
Nur29zen Smilesra Şükrü rabbime o kadar iyi geçiyor ki sıkıntısız ama işte tek sıkıntım iştahım yok inş düzelir. Allahım hepımızın bebegını korusun