SmyrKayra Merhabalar 30 haftalık hamileyim doktor kız olduğunı söyledi.. İlk kızımın ismi Kayra zümra. Bu kızıma isim bulamadım. Eşim annesinin ismini koymak istiyor ama ben hiç istemiyorum. İsmi zeynep ve eşim çok sessiz bu konuda ne yapmalıyım. Lütfen isim önerisi ne yapmalıyım
Musel SmyrKayra bencede ismi kötü olsa kaynananızın zaten koymayın deriz ama ismi güzel kayra zümra - zeynep lina tarzında koyabilrsiniz
SmyrKayra Musel hiç istemiyorum. Normalde zeynep ismini severim ama kaynanamı tanıdıktan sonra soğudum
Musel SmyrKayra orası ayrı o zaman bişey diyemem😂😂 eşinizle konuşup büyüklerin isminin verilmesinden hoşlanmadığınızı söyleyin
blackeagle SmyrKayra kızımın adı İlay genelde kimsede yok ülkenin en güzel kızı demek fikir olsun sizlere😊
Eslam SmyrKayra zeynep buğlem güzel olabilir Ecrin Zeliha Neva Didem Defne Zümra Ece Derin Deren Aslı Cok güzel isiimler var ama bence zeynepte güzel yanına güzel isim gelince