Kızlar ben 1 yıllık evliyim bu ay tam 1 yıl oldu yaşım 27 pko var ama adetlerim düzenli boyum 1.60 kilom 61 Şuan bile vermeye devam ediyorum pko da hafif şekilde var her doktor söyledi bunu fakat 1 yıldır korunmasız ilişki oldu ama gebelik olmadı yumurtalarım da gayet iyi büyüyor son 2 ay da çatlatma iğnesi oldum özel de ama olmadı ben aslında artık şehir hastanesin de devam etme kararı aldım çünkü süreç aynı ikisi de aynı tedaviyi uyguluyor okuduğum ve gördüğüm kadarı ile ama içimde acaba mı diye düşünüyorum ya özel daha iyiyse ya devlet ilgilenmezse vs diye ama şu da var infertilite bölümüne gittim adetin 2. Günü gel gerekli tedaviye başlicaz dediler ( tahlil,rahim filmi vs ) şimdi özele maddi açıdan verecek gücümüz var ama süreç aynı olunca ve sürekli artan fiyatlarından ötürü aklım devlete daha çok yatıyor aranız da benim gibi olan var mı ya da bana söylediklerim hakkında fikir verecek olan var mı hepinizin fikri önemli benim için teşekkür ederim şimdiden 🥰