PrensesAnnesiE Karataş hastanesi Merve durmuş a gidiyorum aşırı da memnunum ama hastanenin doğum fiyatı çok yüksek mecburen hastane degistiricem çınarlı uzak oyuzden geriye uygun olan ege yaşam hastanesi kalıyor kadın doğum hangi doktora gidiyorsunuz hangisin den memnunsunuz
aslinci PrensesAnnesiE Bende şehir hastanesine gidiyordum sezeryan istediğim için arkadaşımın tavsiyesi ile Ata sağlık hastanesine gittim doktor Kemal bey çok ilgili ,muayne ücreti 1015 tl ,doğum 36 bin tl dedi Ekim de olacak nasipse
PrensesAnnesiE irser ege yaşam 25 bin TL şuan eşim sormuş ama sabitleme olmuyormuş ocak da zam olacakmış 30 35 bin diyorlar
PrensesAnnesiE irser güzel hastane doktorları da iyi ama doğum fiyatı aşırı yüksek geldi bize ben Karataş a gidiyorum sadece ağustos ayı için 59 bin. Eylül de tekrar zam gelecek 70 80 e yukselecekmis oyuzden ege yaşama gidicem ama hangi doktora gitsem bilemedim :)
PrensesAnnesiE Mlkmr12 32 bin mi? Eşim birkaç gün önce gidip konuştu 25 bin demişler fiyat sabitleme istedik yapmadılar çünkü her ay zam gelmediği için sorun olmayacağını söylediler ocak da 30 35 bin arası olacakmış inşallah doğrudur :) sanırım herkes ulviyya doktoru tercih ediyor teşekkür ederim
Mlkmr12 PrensesAnnesiE valla ben ilk ege yaşama gittim evime yakın diye, 32 bin TL dedi, sonra cinarli hastanesinin fiyatının 25 bin oldugunu öğrenince neden boşuna 7 bin TL vereyim dedim cinarlida devam ettim, 25 bin demişlerse çok iyi gerçekten 🌸💕