Senanurbal Merhaba hanımlar 6 haftalik gebeyim dün doktora gittim kese var bebek yok şuan dedi 2-3 hafta sonra gel dedi o zamana kadar buyur bebek dedi idrar ve kan tahlili aldı sizce normal mi 2 gebelik geçirdim hiç böyle birseyle karsilasmamistim..
Eslemiqooo Senanurbal aynısını bana da dedi canım sıkıntı yapma doğrusu bu aynı şeyi bu gün yaşadım 🌸
Tazeanne0134 Senanurbal 6.haftada bebek görünmeye bilir 7 ve sonrasında Fasulye gibi bişe görürsün ilk 3 ay ve sonrasında insana benzer 🥰
ozgmom Ve 8. Haftalarda daha net belli oluyor bebek ve kalp atışı. O yüzden öyle demiş olabilir. Ben 7. Haftadayım devlet hastanesinde kese bile göremedi doktor. Özele gittim kalp atışını bile duydum çok şükür
Senanurbal ozgmom bende özele gidiyordum hep bunda devlete gittim o yüzden böyle oldu sanırım teşekkür ederim
Eslemiqooo Senanurbal evet canım adet olcakmısım gibi oluyor o an uzan dinlen sonra geçiyor bende ekstra bel ağrısı da var bacağıma vuruyor