Burda bu tarz postlari okuyunca hep iç geçirip dua ederdim Allah’ım banada nasip et diye… Başlıyoruz 😍
39.haftama girdiğim de çatı muaynemi oldum ilk doktorum bu uyarıcı olacak nişanın gelebilir dedi aynı günün akşamı nişanım geldi ama bekliyorum bebis yok yok yok tam 5gun sonra aksamdan bi sancı bu bir haftalik süreci nişanım geldikten sonra çok destekledim öncesinde de pilates sicak suda oturma kaldirimda aksak yürüyüş hep yaptim ama nişandan sonra arttirdim 39+5sabah 5gibi bi ağrıyla uyandim 2.dogumum olduğu için bu ağrının ne olduğunu tahmin ettim uyandım güzel bi duş ortalığı düzenledim aç gidemezdim doğuma önceliğim kahvalti oldu hazirlaniyim derken 8e kadar sancılarım iyice artti ve ara kisaldi hastaneye girdim sagolsun doktorum çok iyiydi oglumdada ayni doktor da takipliydim ama sehir hastanesinde doğum yaptim çok kötüydü ilk doğumum mahvettiler yirtilarak doğum yaptim iyilesme sürecim derken o en güzel günleri kacirdim neyse ilk muaynemde 5cm acikla basladim hastanede egzersiz pilates derken 11gibi doğuma alındım 11.23de minik kelebeğim kucağımda bana bakiyordu babamizda göbek bağı kesildikden hemn sonra yanımıza geldi ben yapamam diyordu ama doktorumuz sagolsn ne onu ne beni üzdü kesigim dikisim var evet ama bence herşey doktorda bitiyor çok güzel geçiriyorum lohusaligimi diliyorum herkesin bu şekilde gecer doğumu ben kavuştum minigime sizlerde sağlıkla alin kucağıniza 🌸❣️