Sirius22 İğnenin 10. Günüydü sabah erken gebelik testi yaptım negatifti bi kaç saat sonra baktım ikinci çizgi silik şekilde belirmiş. İğnenin etkisi devam ediyorsa neden yapar yapmaz ikinci çizgi çıkmadı acaba yorumlarınızı bekliyorummm