Bende doktordan geldim 38+4 nstde sancı çıkıyor ama doğacak kadar değil doğum başlasın diye ne yapayım dedim doktoruma activing labor videosunu 4 gündür falan yapıyorum hurma falan da yiyorum doktor ne yaparsan yap bebek gelmek istediği zaman gelecek dedi yani hiçbiri bilimsel olarak kanıtlı şeyler değilmiş normal sancının gelmesini bekleyelim sabret dedi kız bebek bu arada