elif475475 yani aslında (bence tabi) bu tarz meslekler de beklenti olmuyor. Ama benim inceliği, farkım, ayrıca benimle ağlayıp benimle gülen, elektriğimiz tutar bir doktorum var.
1000 puzzle çok hoşuna gitmişti. Yoksa var çiçekleri görüyorum. Muhtemelen doğum yaptırdıklarından gelmiştir, ne güzel 🥰
İster istemez sizin bebeğinizin bir ortağı da o oluyor. Bize bazı şeyleri ve önlem olarak yapılması gerekenleri anlattıktan snr “ Çocuklar öncelikle ben bir bebek kaybetmek istemiyorum” demişti.
Ben doğurduğum da yüzü parladı, gözleri dolmuştu, başardın demiş, saçlarımdan öpmüştü. 💙
Yoksa her doktorla frekans tutmuyor, yakınlık kurulmuyor ya da samimi olunmuyor.
Baktığın da ben ve çocuklarım aklına gelsin istiyorum, öyle bir hediye olsun diye düşündüm ama bulamadım. Buraya yazayım dedim. 🤗