bebislll234 33+5 kızlar bugün çok ayakta kaldm ve aşırı derecede Karnımın altı ağrıyor Affersiniz ama tuvaletim geliyormuş gibi oluyorum ama gidince de çok az idrsr yapıyorum erken doğumdan çok korkuyorum normalmi bu ağrılar
Hicran57 bebislll234 canım bende enfeksiyon oldum zannettim aynı durumla hastaneye gittim habşre çişe gidip geldim ama azıcık işiyordum rahatlamıyordum nstde sancılar cıktı ben hissetmedim 1 gece hastanede kaldım serumlar iğneler vuruldum devam ederse yarına kadar sakına ihmal etme çünkü böyle başlıyormuş allah korusun açılma olduktan sonra müdahale de edemezlerd
Berivan_sr bebislll234 bende de oluyo az bı idrar ama sanki o an çok varmış gibi insanı lavaboya sürüklüyor hemen
yokusbebek bebislll234 Söylediginiz durum enfeksiyon belirtisi ama bilemedim o zaman. Belki farklı yorumu olan vardır.
bebislll234 yokusbebek normalde enfeksiyondan kaç kere hastanede yattım ama en son çıkmamıştı ck tedirginim
bebislll234 Hicran57 bide aniden oluyo tuvaletim gelmiş gibi hata bir an korkuyorum o hisle suyum geldi falan sanıyorum
Hicran57 bebislll234 evet canım yarın git ilk nst de isteyecektir doktorun bizede haber verirsin buraya bakalım sanada bana dedikleri şeyleri diyecekler mi 🤦🏼♀️
Hicran57 bebislll234 aynen öyle aniden geliyo sızlama gibi oturuyorum az bişey yapıp çıkıyorum sanki çok çişim varmış gibi hissediyorum ama 2-3 damla yapıp cıkıyorum meğerse bunlr yalancı sancı oluyormuş hemen doktora gittim sancılar cıktı nstde serumlar iğneler haplar durduruldu ama ara ara devam ediyor
Mavispembis1_ Bende 34 haftalığım aynı durum bende de var. Servikal uzunluk kısa değil ama bebiş hareket ettikçe resmen vajinayı idrar torbasını zorluyo bende öyle işiycem sanıyorum ama 2 3 damla 🤦🏻♀️😂🥲
bebislll234 Hicran57 gittim bugün doktor sancı yok ddedi nst de o ağrılar normal dedi 2 kilo 460 gram bebişim
Silacavdar bebislll234 ben de 33 haftalığım evde az bişey bile iş yapsam karnım semsert oluyor belim ağrıyor geçen hafta korktum doktora gittim hiçbirşey yokmuş
IremmO bebislll234 33 haftadayım benimde böyle oldu dün başladı bu sabahta olunca doktora gittim oğlum doğum hazırlığı yapıyomuş kafasını yerleştirmiş doktorum normal dedi 2 hafta sonra nst için gidicem içini ferah tut kafası aşağıda olduğu içinde idrar problemide normalmiş