MMercimekk bende bugün gittim 34+0 ız bugün aldılar beni nstye bi sonraki kontrol için ne zamana çağırdı doktorunuz ben normalde yaprak hocaya gidiyodum ancak o izinde olduğu için fatma hocaya gittim düzensiz sancın var eğer sıklaşırsa acile gelirsin dedi ameliyata gidecekmiş acelesi vardı birazda tekrar poliklinik kontrolü için bişey demedi size söyledi mi doktorunuz