Beyazmelekkk evet sadece uyku basıyordu beni de kızımda ama hamileliğim mükemmeldi . Kız çocuk zor olurmuş hamileliği diyorlar ama bende hiç öyle olmamıştı . Bu gerçekten zorluyor şu 3 ay geçsin istiyorum bir an önce, bildiğin son ayımda doğuracak gibiyim bunda bel ağrım karın ağrımda sürekli var zaten bişeyde yapamıyorum halsizliğim çok aşırı . bakalım hayırlsı bana erkek gibi geliyor ama daha çok var onu öğrenmeye yine de sağlıklı olsunlar cinsiyet çok önemli değil 🥰