Kızlar merhaba . 30 haftalık ikiz bebeklere hamileyim. 24. Haftada gebelik şekeri çıktı. İnsülin başlamadık diyetle devam ediyorum ancak açlık şekerim başlarda 86 larda çıkarken 90 lara çıktı derken şimdi de 98 102 103 çıkıyor. Git gide yükseliyor. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmak lazım bilemedim. Sabah geç kahvaltı yapıyorum ama erken de yapsam yüksek çıkıyor