Kızlar selam, 2 buçuk aylık oğlum gazlı ve çok ağlayan bir bebek. İlk haftalar o kadar çok ağladı ki sebebini bulmak için 5 doktor gezdik. Kolik olmadığını söylediler ve çok şükür başka sağlık sorunu da yok. Fakat artık her an ne zaman kriz yaşayacağız diye düşünmekten, sürekli ayakta kalmaktan kendimize bakamaz olduk. Biz mi derdini anlamıyoruz diyeceğim ama doktorların tavsiye ettiği her şeyi ekarte etmeye çalışıyoruz. Bizim gibi olanlar vardır mutlaka. Tahmini ne zamana kadar böyle gidiyor 🤔