alyamm_33 seni çok iyi anlıyorum enfeksiyon dan değil ama sarılıktan benşm kızımda kaldı yoğun bakımda ve ben kendi ellerimle verdim bebeğinden ayrı kalmak seni şuan çok üzüyo farkındayım ama onu oraya iyi olup kucağına gelmesi için bıraktın bebeğinin iyiliği için , şuan onun için yapman gereken tek şey süt sağıp götürmek , üzülmemek. Çok kısa sürecek bu ayrılık emin ol