elisam1206 alsancakta Talat paşa bulvarı üzerinde yeri. İnternette aramaya Cenk gezer diye yazarsanız eğer iletişim ve adres bilgileri çıkıyor. Ben bu sene yaptırdım. 21.haftalıkken yaptırdım. Şuan 33.hafamdayım. Hastanelere göre daha pahallı ama imkanınız varsa öneririm. Önemli yapılması gereken bir test çünkü bu. Bebeğin tüm organlarını görmeden bırakmıyor. Yüzünü görmek için bile olabildiğince bekletip sizi ordan mutlu ayrılmanızı sağlıyor.