Merhaba hanımlar 29+5 haftalık gebeyim. Dün doktora gittim herhangi bir sorun olmadığını söyledi ama bugün bebiş aşırı hareketli. Hareketleri bazen nefesimi kesiyor şiddeti arttı. Şimdi de kahverengi bir akıntı geldi. Herhangi bir şey olur mu? İnternette çok sorun teşkil etmediği yazıyor ama bilemedim.