Kızlar medipolun herhangi bi hastanesinde veya bahcelievler de sezaryen doğum yapıp eşi doğuma girebilen var ,mı? Ben doktoruma sordum ve giremeyeceğini söyledi. Ozel olduğu için girebilir sanıyordum çok üzüldüm. Eşime çok bağlıyım yanımda olsa inanılmaz rahat olurdum ama giremeyeceğini ogrendigimden beri sıkıntı bastı stres oldum