mercanssssss Selam kızlar , ay göbeğim hiç belli değildi birden bu hafta çok çıktı şoktayım sizlerin nasıl
Deroli mercanssssss benim de 13.hafta da pat diye çıktı. 14+4 deyim şu an. Doktoruma çok erken değil mi bu kadar göbek için diye sordum. Rahmim öndeymiş o yüzden senin çıkık bir göbeğin olcak dedi. şu an çok tatlı. İlerde nolur bilemem 😁
mercanssssss Deroli ayyyy sağlıkla kavuşalım inşallah geri boşta insan bazen takıyor 🤭🤭🤭 ben bir sorayım doktoruma 🌸