Aleynadd tehlikeli diye bir sey duymadım sadeve ilk 3 ay düşük tehlikesinden dolayı ishal tedavisi uyguluyorlar diye biliyorum 35 haftalik gebeyim neredeyse 3 aydır ishalim hiç kabızlık sorunu yasamadim ben de druma sordugumda ilaclar vitaminler yapiyordur degerlerin normal dedi yine de siz kontrole gittiginizde kendi drunuza danışın bence ama tehlikeli diye kendinizi korkutmayin bol bol sıvı tuketin mutlaka.