Elif1989- Kizlar oturdugum yerden kalkinca sag kasigim agriyor acaba hamilelil belirtisimi diyorum bugun yumurtlamanin 7. Gunu test yaptim negatif
Aylaa123 Elif1989- ilişkinşn üstünden en az 14 gün geçmesi gerekiyor adet geçikmesini bekleyin test yapmak için
Megexx Elif1989- benim de yumurtlamadan sonra 4 günüm sağ kasığımda batma var ama bilmiyorum ilk defa yaşıyorum
Nurbl Elif1989- bende var ordan biliyorum canım eğilip kalkınca küçük kramplar sık idrar karın ağrısı gibi belirtileri de dahil yaşıyorum
Elif1989- Megexx insaAllah hamilelik belirtisidir canim bekliyecez insAllah bu ay guzel haberler aliriz
Elif1989- Nurbl evet canim aynen dedigin gibi yasiyorum bu ayda olmassa gidicem doktora baktiricam bende suphelenmeye basladim bir seneyi gecti gebelik olmuyor halbuki ikizlerim var 5 yasinda