Ftmaa28 ben almamıştım ama hiç de sormamışlardı yanınızda mama biberon vs var mi diye özelde yaptım,ilk gün sutum az olduğu için ara ara alıp besleyip dinlendirmişlerdi o zaman sorduğumda hipp mamayı ucu kaşık tarzında biberonla verdiklerini söylemişti hemşireler çoğu hastanede mama sorunu olmuyor diye biliyorum