Kızlar merhaba hayirli aksamlar 9 haftalik hamileyim asla dıs ağrım olmazdı hatırlamıyorum bılle ama dünden beri sag arka dıs kısmım sızlamaya başladı bildiğiniz agriyor ama cok geçmeden gecti bugun gun ıcınde ve aksam tekararladı Ağrı kesici vs kulanamadıgım ıcın ne yapacağımı bilemedim bu durumu yasayan var mı teşekkürler