Qnl 1kb1ra ay hiç bilmiyorum ki ben ilk 3 ay kullandım canım ama benimkiler çok uykusuzdu hep uyusalar bile 20 dk yı asla geçmedi uyumaları onun için öyle bişi dikkatimi çekmedi