Nur0907 Selam kızlar bu konuyu çok merak ediyorum açıkçası cinsiyet tahmini yapanlar genelde nub teorisine göre yorumluyor acaba sizin bebonuzun nubuna göre doğru çıktı mı cinsiyet yanılanlar yada doğru çıkanlar yoruma😂 😂😂
huysuz__ Nur0907 %90 doğruluk payı olan ve tıb dünyasında kullanılan bir teori. Ama bebek hareketliyken popoyu yukarı aşağı tuttuğunda o açı yanlış görünebiliyo, haliyle yanlış tahmine sebep oluyo ama açı doğru yakalanınca yanılma payı çok düşükmüş.
prensannesii_ Kardelenlinam doktorun tahmin ettiği çıktı mı canım bana da 12. Haftada nub tan tahmin etti Dr
Nur0907 huysuz__ bu arada benim 11. Hafta bebeğimin nubu erkek gösteriyordu 12.hafta kız o yüzden bu konuyu çok merak etmiştim şimdi siz böyle söyleyince tam merak ettim bebeğimin cinsiyetini 🥲🥲
Kardelenlinam prensannesii_ kesin dedi 16. Haftada kesinleştirdi pazartesi de detaylıya giricez bakalım tekrar yazarım
prensannesii_ Kardelenlinam 12. Haftanın resmini atabilirmisin canim.nub belli oluyor mu bana da kiz dedi doktor ama buradakiler nub duz değil erkek bebek bu diyorlar