Birtutambebek ben hm den aldım 1 tane(tulum, alt-üst takım, şapka, eldiven)indirimle 700lü bir şeydi, bir tane de babylim diye bir markadan(trendyolda) kumaşı gayet kaliteli geldi bana çok begendim. Lavanta desenli bi takımdı 380di fiyatı.(alt üst, önlük, şapka, eldiven)