arkadaşlar ben bu ayla birlikte bir yıl olacak evleneli ve hiç hamile kalmadım maalesef ve çocuk çok istiyoruz eşimle ve bende hem polip hemde pcos var klomen veya yumurta çatlatmak için iğne ilaç doktor verebilir mi yoksa tüp bebek şart mı o ilaçlar için? poliplermi inşallah bu ay aldıracağım ❤️