Busrra06_ Merhaba anne adayları 19+2 deyim özellikle yemek yedikten sonra karnımın sag tarafında gerilme oluyor dik yürürken bir şey çekiyor gibi rahat edemiyorum benim gibi olan var mı normal mi ilk gebeligim olduğu için bilemiyorum.
Swan97 Ayseguller Busrra06_ kızlar şikayetleriniz geçti mi? 23 haftalığım 2 haftadır devam ediyor bu sertleşme/kasılma. Diyarbakıra gidip geliyorum ben de
Ayseguller Ben suan 21.haftadayim. Davul gibi geriliyorum çocuk toplanıyor bir yere gibi hissediyorum. Aynı konudan endişeliyim. Bilgisi olan yazar belki :(
Busrra06_ Swan97 benim şikayetim geçti sanırım çocuk büyüdükçe yer açılıyormuş. Bir de idrar da hafif enfeksiyon çıktı doktorum o da sebep olmuş olabilir demişti