0701 Kızlar nasılsınız bunhaftalarda anlatır mısınız karın ağrılarım oluyor tedirgin oluyorum 🥹❤️ Sizler nasılsınız
dem34 0701 11 haftalık hamileyim hamileliğin başından beri karın ağrım geçmedi sürekli karın ağrısı yaşıyorum ve hazımsızlıkta yaşıyorum sanırım safra kesem yok diye bilmiyorum çok zorlanıyorum bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğin böyle değildi çok kolaydı 😓
glycnkrt 0701 18+4 üm. gebelik başından beri karın ağrısı var doktorum muayene etti iç organlarıma baktı bir sorun görmedi. ilk gebeliğimde böyle ağrılar yoktu. bunda hem karın ağrısı hemde kabızlık çekiyorum.
blackberry118 dem34 benim safra kesesi var ama aynıyız. İlk gebelikte hiç zorlanmadım. Çok rahattım. Bu sefer midem çok kötü hazımsızlık var şişkinlik var hem açım hem şişkinlik hissinden yiyemiyorum sonra da açlıktan tekrar bulantı. Çok zorlanıyorum
0701 SSultaann yarın 18 olacağız öyle belirgin bir hareket yok abilemedim oda ne olduğunu karın ağrılarım var
hsnb Bende 18. Haftadayım ara ara alt karın ağrılarım oluyor bazende bel ağrısı doktor normal olduğunu rahmin genişlediğini söyledi detaylı ultrasonu iple çekiyorum bebişi merak ediyorum
0701 glycnkrt ya benımde iki gündür karnımın içinde altında ağrılar olıyor bende sormuştum doktorum normal olduğunu bebeğin büyüdüğünü söyledi ama işte insan tedirgin oluyor
Pelinaltnl 15+4 hafta bulantı ve karın ağrısı oluyor bazen bacağıma vuruyor yeni update ayrıca sanki tansiyonum düşüyor titremeye başlıyorum kan değerlerim vs iyi umarım bir an önce bu dertler biter kilo vermeye devam ediyorum
glycnkrt Deebg böyle çok az anlıkk hissediyorum uzandığım zaman. gün içinde koşuşturmaktan farkında olmuyorum.
SSultaann Deebg ben ufak ufak hissediyordum ama dün ilk defa tekme gibi ve daha sert belirgin bir hareket hissettim şekerli bir şeyler yemiştim biraz ama düzenli olmuyor hiç uzanırsam falan anlıyorum bazen gün içinde hiç olmuyor diyebilirim yani
Deebg glycnkrt evet bendede belli belirsiz geçen haftalarda daha net hissediyordum sanki bu hafta çok hissetmedim biraz korkuttu bu durum beni
glycnkrt Deebg ilkten öyle oluyor. sanırım 22 den sonra düzenli hiissetmeye başlamıştım kızımda. tepmekten uyuyamayacağımız gecelere az kaldı🤭
SSultaann hsnb biraz da plasenta ile alakalı bir durummuş önde olursa daha geç hissediliyormuş hareketler