Seyma2858 asla diğer çocuklarla kıyaslama yapmayın kendinize eziyet ediyorsunuz. illa bi şekilde gelişiyorlar. mesela benim çocuğum sadece kelimede kaldı cümle kurmuyor. su ver falan gibi şeyler yok. tek kelime. ama yaşıtlarında cümle kurarak isteğini söyleyenlerde var görüyorum. ama hiç yüklenmiyorum kendime hepsinin gelişimi farklı. siz sadece onun yaşıtlarıyla olduğu ortamlara sık getirmeye çalışın elbet aşacaktır. ilk çocuksa bide fazla üstüne düşüyoruz onu yapma bunu yapma onlarda herşeyin yasak olduğunu düşünüyor heralde kendimce bu yorumu çıkardım. sonrasında yere düşse bile çok şiddetli olmadığı sürece kendi kalkmasını bekledim. bilmiyorum doğru mu ama annelik iç güdüsü bu şekilde hareket etmemi söylüyor. kendinize güvenin 😊