38+4’üm dün kontrolüm vardı bebeğim ilk başlarda on gün geriden geliyordu ama bunun arası üç haftaya kadar açılmış doktor haftaya çatı muayenesi yapalım eğer uygunsa suni sancıyla başlatalım yoksa sezaryen dedi. Acaba direk sezaryen mı istesem çünkü suni sancı istemiyorum