Mervkkk yanlış anlamayın ama her yer anlatıyor kaçmayın köpeklerden diye. O kadar basit ki, elinize taş alıyo gibi yapacaksınız altı üstü. Veya bağıracaksınız. Sürekli köpeklerle karşılaşıyoum yaşadığım yerden dolayı, çok normal şeyler bunlar.
Ayrıca ben de başka bir sebepten kendimi kasmıştım. Sizin haftanız ileri, bebeğe bir şey olmaz büyük ihtimalle ama dinlenin bence bu ara bi iki gün iş yapmayın kasık bölgenizdeki kaslar gevşesin kendini toplasın inşallah🙏🏻🙏🏻