Bide ben normal doğum düşünüyorum çünkü çevremde herkes sezeryan da üşüdüğün zaman sezeryan yerlerinin ağrıdığını söylüyorlar normal doğumda 1 2 günn çekiyorsun dediler ben fazla sıcaklığa gelen bir insan değilim kendimi koruyamam normal daha cazip geliyor bana bide enfeksiyonum olduğu için