Milina Kızlar ben bugün muayne olmaya gittim doktor bebeğin başı aşağıda dedi yani normal doğum mu olacak anlamadım bu saatten sonra döner mi
zeyasya Milina benimde öyleydi son kontrolümde 35 te yani dönermi diye sormuştum doktora döner dedi 37 de yabi haftaya muaynem var çat muayenesi olucam Allahın izniyle inşallah normal dogum olur kafası yerleşmiş der
Milina metemom_ doğum pozisyonu almış demedi o yüzden bilemedim sadece başı aşağıda dedi teşekkür ederim