Ben de onur beye gidiyorum. 35. Haftaya gireceğim. Çok memnunum kendisinden. Gebelik sürecim de sorunsuz geçti şu ana kadar gerçi. Ulaşmak istediğim zaman da WhatsApp üzerinden yazıyorum o müsait olduğunda bana dönüş yapıyor mutlaka. Tavsiye ederim 🙏