Eda42_ Ben hamile olanı sormuyorum kusura bakma ben yani hani normal hamile kalmayıp bu doktora gidip sonuç alan var mı diye soruyor o yüzden ama hiç kimse hani sonuç aldırsa bile yazmıyor bir yardımcı olan olsa o ben de ona göre teşekkür edeceğim ben de gideceğim zaten gidiyorum ama hani korkuyom da yalan yok yani hani sonuç alamam diye çok korkuyom yarın işte çatlatma iğnesi vuracak ama çok korkuyom hani gidipte mesela hiç gebe kalmayıp bu doktor sayesinde ilgisiz sayesinde gebe kalan var mı diye onu merak ediyorum ama cevap veren yok ki