Oyku3005 4 haftalık hamileyim lazere gidiyordum Lazer zararlıymış sanırırım bebeğe sizce ağdamı jiletli jiletse hangisi iyi çoğaltmayan kalınlaştırmayan varmı jilet olarak
Ceydanatishka Oyku3005 tüm jiletler yada tüyü kesme işlevi gören uygulamalar tüyleri kalınlaştırır en iyisi ağda
Seyma2424 Oyku3005 hamile kalmadan önce 16 seans lazere gittim şimdide traş makınasıyla devam ediyorum ağda tatlı olduğu için kökleri besliyor kalınlaşıyor bide köklere ateş ettiği için lazer kökünden alınırsa tekrar eskisi gibi oluyor dediler o yüzden makınayla devam üstlerde çok fazla yok zaten nemli bölgede çıkıyor fazla
Aybarssmom_ Oyku3005 tıraş makineleri oluyor ya onunla alabilirsiniz, benim gittiğim güzellik merkezinde zaten onunla almamı söylüyorlardı o kısalttığı için çoğaltmıyormuş. Jilet cidden kalınlaştırıyor ağdadan da hep korkmuştum hamileyken hiç denemedim
Seyma2424 Oyku3005 yok kıstırmıyo markasını bilmiyorum ama eşim kullanmayıp çöpe atacağını söyledi ben aldım ondan onu kullanıyorum
sispsmnr Oyku3005 bende öncesinde gidiyordum hamile olunca bıraktım bacaklarım ve kollarımı ağdaya gidiyorum çok geç çıkıyor evet çıktığı zaman uzuyor ama eski yoğunluğu yok 2 ayda bir aldım. Özel bölgeme de jiletle aldım zaten incelme vardı kalınlaşma da olmadı. Kol altımda aynı şekilde jiletle aldım çünkü iki üç tüğ çıkıyordu. Doğumdan sonra lazere devam edicem