Aslisko Ben 37. Haftadayım daha girmemiş 37den önce kanala giren var mı kafası yakında ama manevralar yapması gerekiyo girmesi için 🤨
33caglaunlu Aslisko ben 32+1 haftaligiz kafa aşağı dönmüş plasenta yerleşimli şu an kanala doğru bende erken doğar diye korkuyorum
zeyasya Aslisko siz ümidinizi kaybetmeyin dua edin hiç belli olmaz daha zamanınız var hayırlısı inşallah gönlünüzce olur 🙏
Minikmercimek_ Edaguzel bende 36 daym 4 gündür asgıya çok baskı yapıyor vajinaya bugün daha da cogaldı fazla da hareketli sizinde oylemi
zeyasya Aslisko inşallah istediginiz gibi olur dogumunuz hayırlısıyla ya🙏 muayne olurken zorlandınız mı bu arada benimde haftaya çat muaynem korkmuyorum ondan ama merak ediyorum 🙈
beyhudeanne Bebeğim 1.5 aydır baş gelişti. Bu hafta (35+0) itibarıyla baş doğum kanalına az da olsa girmiş ama kafası 2.5 hafta önden gittiği için vajinal doğum olmayabilirmiş. Pazartesi kontrolüm var, öğreneceğiz.
Ea54- Aslisko benimde 32. Haftadan beri baş geliş doktor demedi daha kanala girmiş diye sormam gerekir mi
Minikmercimek_ Edaguzel ay çok zor gerçektn bugün sağlık ocagına gittim yürüyerek resmen kıvrandım insan da dolu dışarısı çok zorlandım yaa aklıma geldikçe kötü oluyorum