Kilosu normal haftasına göre aslında. Gebelik şekeri de vardı bende irileşme olur diye korkuyordum hep ama kilosu normal dedi doktor sadece kafası iki hafta önde. Onun içinde yapısal olabilir dedi ama dediğiniz gibi kesin ölçüm vermiyor bence bu ultrasonlarda hata payı olabiliyor 😑