Merhaba güzel anneler. Geçen hafta oğlum olacağını öğrendim 😊 ilk başta doktorum kıza benziyor demişti hep kız ismi düşünmüştüm bende. Ama kesin oğlan dedi bu defa ✨💙. Bir kızım var 2 yaşında adı Defne 🌸. Efe hem uyumlu hemde çok seviyorum ama eşim beğenmiyor.. Birkaç isim daha var aklımda ama kararsızım sizlerden de önerilerinizi bekliyorum. 🤗