birmeleginannesi_ benim bebeğimde 15 günlük doğar doğmaz kuveze alındı solunum sıkıntısı vardı oksijen desteği aldi hep 1 hafta kaldı kuvezde ben asla dokunamıyodm bile yasaktı aşırı zor bi durum ama sonu güzel sabredın biraz merak etmeyin sonrasında bi sıkıntı kalmıyor sizi çok iyi anlıyorum korkuyor insan ya evde de olursa diye ama onlar tam düzelmeden vermıyolar zaten 1 haftadır benimle bebeğim kavuştuk sende bian önce kavuşursun insalah kötü şeyler düşünerek kendini üzme ❤️