zeyasya ben Atilla Okura gidiyorum doktorumdan çok memnunum gereksiz bilgiler verip sizi endişelendirmiyor 36 haftalığım şu an bebek belirleyecek nasıl geleceğini bi şekilde çıkacak sonuçta diyor paikolojik olarak strese sokmuyor sizi numarasını veriyor bağırsak enfeksiyonu geçirdim gebeliğimde gece kaçta yazarsak yazalım hemen bilgi verdi ilaç ismi söyledi hemen dönüş sağlıyor kontrollerim haricinde tahlil sonucu attığımda hemen bakıp ilaçlarımı yazıyor yanıtlıyor