Kittennn 37+2 yim birkaç gündür akşamları kasıklarımda hafiften regl ağrısı hissediyorum sonra geçiyor , sancı böyle mi oluyor
Hicran57 Kittennn evet canım bide çiş hissiyatı oluyor öylr olunca nst çektirmende fayda var en azından sancı olup olmadıgını öğrenip ilaç verirler