Esratufan bir hafta önce aynı teşhisi aldım ve buraya yazmıştım ama yazan olmamıştı. Ben de kum döküyorum, çok şükür şu an aşırı ağrı olmuyo ama bulantı ve alt karında ağrı oluyo bende. Doktor taşlaşmaması için çok fazla su içmem gerektiğini söyledi. Bir de internette okuduğum kadarıyla limonlu su ve sirkeli su iyi geliyomuş