Merhaba kızlar, bugun 30+1 olduk, dün yine sancılarım oldu bugün doktoruma gittim açılma başlamış ( serklajlıyım) yarın hastaneye yatman gerek dedi. Pek umutlu konuşmadı. Bu haftalarda doğum yapan var mı çok korkuyorum daha çok küçük nasıl olucak bilmiyorum 😞