Fatmaa_D Daha önce geçirdiğim miyom ameliyatından dolayı risk taşıdığı için zorunlu sezeryan olucam acaba bana çatı muayenesi yapılır mı? biraz korkularım var tecrübeli olanlar bilgilendirirse sevinirimm..🌸
Btlfth Fatmaa_D sezeryan da çatı muayenesi yapmıyorlar canım korkma sağ salim bebeğine kavuşacağını düşün inan kavuşunca geri acısını unutuyorsun
HlionY Fatmaa_D yapmıyorlar normal doğumu tetıkler açılma olur diye sezaryan olacaklarda geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🩷
Starkmama21 Fatmaa_D bende 40+ 3 yü galiba zorunlu sezeryan oldum suyum azalmıştı açılmam yoktu rahim içim darmış ve plesantam yaşlanmıştı sonuç zorunlu sezeryan oldum
Fatmaa_D Btlfth inşallah tek dileğim kızıma sağlıklıca kavuşabilmek bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim🌼
Fatmaa_D HlionY amin inşallah sezeryan sürecinde geç toparlanicam ama yeterki kızım iyi olsun tek düşüncem o. Bütün anneler umarım bu süreci kolaylıkla atlatır..💗(teşekkürler)
Btlfth Fatmaa_D benim drum ilaç önerdi hylironik asit çabuk toparlıyor sabah ettiğim ameliyatlı hastam akşama toplandı dedi bana kendi işini kendi görüyor dedi ben de aldım bakalım inşallah çabuk toparlar
Fatmaa_D Btlfth keşke ya bende ilaç önerse falan alırım hemen ,o halimle çocuğuma yeterli ilgiyi veremem diye korkuyorum…
Dml991 Fatmaa_D aynı durumu yaşadım hamilelik öncesinde 7cm myom vardı acık ameliyat oldum alındı o yüzden hamile kaldığımda doğumda sezeryan oldu çatı muayenesi falan olmamıştım
Fatmaa_D Dml991 Teşekkür ederim 😍, miyom ameliyati sonrası çok zorlandım yine aynı mi olur diye tedirginim şahsen…(Benim de 10 cm di çünkü miyom)
sevvalak Fatmaa_D Benimde zorunlı sezeryan oldu 37. haftada gelmek istedi istedi 🫠 Normalde sezeryan olucaklara çatı muayanesi yapılmıyor sizlerede yapılmaz büyük ihtimallee sezeryanda çok rahat geçiyor inanın öyle doğumdan sonra çok ağrısı sızısı olmuyor ☺️