123kruvasan yani bu his öyle bir şey ki.. olabilir de olmayabilirde. Şöyle Söyleyim ben vücudumu tanıyorum. Yıllarca adet günü hesaplarım 3 5 gün oynar Çok nadir bir hafta Gecikir ya da erken olurum Hava değişimi vs.. Testlerim pozitif çıkmadığı için stresten olabileceğini düşündüm ilk defa başıma geliyordu çünkü. Herhangi sağlık probleminiz yoksa gebelik ihtimali vardır diye düşünüyorum. Diğer türlü geciktiren stresten başka bir şey değil. Bir de gebelik belirtileri kişiden kişiye değişiyor. Ben de hafif adet ağrısı olarak başladı oldum olacağım diyerek bekliyordum. Hiç göğüs ağrım olmadı üçüncü aydan sonra göğüslerim iki katına çıktı mesela öyle ağrılarım Ve büyüme başladı. Ben de tuhafıma giden tek şey adet günümden beş gün önce yumurtlama kanaması geldi. Adet oluyorum zannettim ama başka da gelmedi leke şeklindeydi zaten. Diyorum ya hiç başıma gelmedi vücudumu tanıyorum çok çok dikkat ederim. Yememe içmeme adet düzenimi bir akıntım olur direkt doktora giderim nedir bu diye. Sen yine de bekle 🙏 Gönlünden ne geçiyorsa olsun inşallah