@Eminebil canım ben devlet takipliyim ilk gittiğim doktor hem yaşlı hemde ilgisizdi 4-5 kişi birden alıyordu muayene odasına biraz baştan savıyor gibiydi. Kilosunu soruyorum napıcan iyi işte diyordu. Hatta cinsiyet soran birine şey demişti çocuğun olmuş işte cinsiyeti napıcan dedi. Bende zaten ona başka doktora randevu bulamadığım için gidiyordum. Neyse işte bi randevu buldum önerdikleri bi doktora ona göründüm. Gerçekten devletle alakası yok doktor var doktor var. Bu doktor o kadar ilgiliydi ki bebeğimle ilgili her detayı daha ben sormadan söyledi. İyi ki başka doktora görünmüşüm. Belkide diğeri gel sezaryen e alcam diyecekti. Bide gereksiz endişelendirdi beni. 😒 Gerçekten hep derler ya başka doktorada görünmekte fayda var diye çok haklılar… İçime su serpti doktor.